Cutsection Using shaders in OGRE

Ukončen Zveřejněno před 6 lety K zaplacení v momentě doručení
Ukončen K zaplacení v momentě doručení

Objective : Cut section using Shaders(HLSL and GLSL) in OGRE3D based simple Application

Requirement:

Existing sample application Is Ogre3D 1.8.1 based using QT 5.x or VC++MFC2010

It is needed to be enhanced with following features.

[login to view URL] Section with Cap and edge display using shaders

2. Existing Display modes in shaders. (Solid, Solid mesh,Wire frame,Hidden Line Removal, Transparent)

More details available in attached requirement doc.

Attachments:

QT based source Code.

MFC based Source code.

MFC based executable.

sample geometry model files.

Programování v C C++ programování CUDA OpenGL Softwarová architektura

Identifikační číslo projektu: #15972524

O projektu

1 nabídka Projekt na dálku Aktivní před 6 lety

1 freelancer zveřejnil na tento projekt nabídky v průměrné hodnotě $555

erndsglts

i have 6 years experience in Qt,C++ on linux and windows.i have 6 years experience in Qt,C++ on linux and windows.i have 6 years experience in Qt,C++ on linux and windows.

$555 USD za 10 dní
(53 Recenzí)
5.9