Fotografie na titulní straně profilu
Nyní sledujete
Chyba při sledování uživatele.
Tento uživatel neumožňuje ostatním uživatelům, aby jej sledovali.
Tohoto uživatele již sledujete.
Váš členský plán povoluje pouze 0 sledovaných. Aktualizujte zde.
Úspěšně odebráno sledování
Při rušení sledování uživatele došlo k chybě.
Úspěšně jste doporučili uživatele
Chyba při doporučování uživatele.
Došlo k chybě. Obnovte stránku a zkuste to znovu.
E-mail byl úspěšně ověřen.
Avatar uživatele
$30 USD / hodinu
Pochází z SERBIA
belgrade, serbia
$30 USD / hodinu
Aktuálně je zde 4:33 odp.
Připojil se března 11, 2016
0 Doporučení

Milos P.

@miskoza

0,0 (0 recenze)
0,0
0,0
0%
0%
$30 USD / hodinu
Pochází z SERBIA
belgrade, serbia
$30 USD / hodinu
Nedostupné
Úspěšně realizované projekty
Nedostupné
V rámci rozpočtu
Nedostupné
Včas
Nedostupné
Poměr opětovného zaměstnání

Atlassian products expert, 10+ years of experience

As a corporate employee I'm working over 10 years as an administrator in systems where issue tracking was done in Atlassian JIRA software, so creating workflows, kanban boards, dashboards, setting permissions, etc. is something that is part of my everyday job. My role as JIRA Administrator included installing and maintaining JIRA stand-alone server. On my previous working place we had several migrations, from JIRA versions (big version changes) to migrations on another servers. I also have over 16 years of training, experience and a proven ability as a Tier 1-2 Technical Support Specialist and for past 9 years I am working as Service Desk Team Leader in a dynamic environments of large financial systems. This allows me to exceed your expectations when it comes to outstanding support and customer service. I’m able to diagnose and repair machines running various operating systems (from Windows XP to Windows 10, Mac OS, Linux, Android, iOS).

Kontaktujte Milos P. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Recenze

Změny byly uloženy
K dispozici nejsou žádné recenze.

Zkušenosti

Service Desk Team Leader

SKS365 Gmbh
dub 2014 - Současnost
- Leading L1 support team which is primary point of communication between business users and the IT team for general queries and requests relating to the IT Services - Providing 1 st and 2 nd level of technical support for Windows OS, Mac OS, mobile phones, tablets, printers, LAN, WAN - Update and maintain process documentation in line with ITIL best practice - As Scrum master, ensuring that Scrum method is followed in Agile software development lifecycle - JIRA administrator

Service Desk Team Lead

Eurobank
čvc 2005 - dub 2014 (8 roků, 9 měsíců)
• Primary point of communication between business users and the IT team for general queries and requests relating to the IT Services, providing 1st and 2nd line of technical support • Coordinate with third-party vendors as required to meet business objectives • Install, administer and configure JIRA server and MySQL DB (create workflows, permission schemas, dashboards, etc.)

Kontaktujte Milos P. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Ověření

Preferovaný freelancer
Má ověřenou totožnost
Má ověřený platební zdroj
Má ověřené telefonní číslo
Má ověřený e-mail
Facebook připojen
Předchozí uživatel Následující uživatel
Pozvánka byla úspěšně odeslána!
Díky! Poslali jsme vám e-mailem odkaz pro získání kreditu zdarma.
Při odesílání e-mailu se něco pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Registrovaných uživatelů Zveřejněných projektů
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Načítání náhledu
Bylo uděleno povolení ke geolokaci.
Vaše doba přihlášení vypršela a byli jste odhlášeni. Přihlaste se znovu.