Fotografie na titulní straně profilu
Nyní sledujete
Chyba při sledování uživatele.
Tento uživatel neumožňuje ostatním uživatelům, aby jej sledovali.
Tohoto uživatele již sledujete.
Váš členský plán povoluje pouze 0 sledovaných. Aktualizujte zde.
Úspěšně odebráno sledování
Při rušení sledování uživatele došlo k chybě.
Úspěšně jste doporučili uživatele
Chyba při doporučování uživatele.
Došlo k chybě. Obnovte stránku a zkuste to znovu.
E-mail byl úspěšně ověřen.
Avatar uživatele
Pochází z INDIA
indore, india
Aktuálně je zde 7:46 dop.
Připojil se listopadu 2, 2016
0 Doporučení

Snehasis J.

@snehasisj1

0,0 (0 recenze)
0,0
0,0
0%
0%
Pochází z INDIA
indore, india
Nedostupné
Úspěšně realizované projekty
Nedostupné
V rámci rozpočtu
Nedostupné
Včas
Nedostupné
Poměr opětovného zaměstnání

Bilingual Customer Care Representative

I am Enthusiastic, reliable and hardworking individual who has 4 years of experience giving professional, efficient and high quality service to various call centre companies. I am skilled in communicating with clients over email and phone. I have experience with live Chat support, Zendesk and bliss and eager to learn to use any new tools that get the job done well. I meet deadlines, and don't make promise I cant keep. I'm a team player but can steer the ship alone if need be. i look forward to working with you in providing excellent customer service and anything else you may need help with.

Kontaktujte Snehasis J. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Recenze

Změny byly uloženy
K dispozici nejsou žádné recenze.

Zkušenosti

Customer Care Representative

Tele Performance
srp 2016 - Současnost
Maintains customer records by updating account information.  Resolves product or service problems by clarifying the customer's complaint; determining the cause of the problem; selecting and explaining the best solution to solve the problem; expediting correction  Maintains financial accounts by processing customer adjustments.  Recommends potential products or services to management by collecting customer  Handling customer complaints or any major incidents.

Vzdělání

BBA

Sikkim Manipal University of Health, Medical and Technological Sciences, India 2009 - 2012
(3 roky)

Kontaktujte Snehasis J. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Ověření

Preferovaný freelancer
Má ověřenou totožnost
Má ověřený platební zdroj
Má ověřené telefonní číslo
Má ověřený e-mail
Facebook připojen
Předchozí uživatel Následující uživatel
Pozvánka byla úspěšně odeslána!
Díky! Poslali jsme vám e-mailem odkaz pro získání kreditu zdarma.
Při odesílání e-mailu se něco pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Registrovaných uživatelů Zveřejněných projektů
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Načítání náhledu
Bylo uděleno povolení ke geolokaci.
Vaše doba přihlášení vypršela a byli jste odhlášeni. Přihlaste se znovu.