Fotografie na titulní straně profilu
Nyní sledujete
Chyba při sledování uživatele.
Tento uživatel neumožňuje ostatním uživatelům, aby jej sledovali.
Tohoto uživatele již sledujete.
Váš členský plán povoluje pouze 0 sledovaných. Aktualizujte zde.
Úspěšně odebráno sledování
Při rušení sledování uživatele došlo k chybě.
Úspěšně jste doporučili uživatele
Chyba při doporučování uživatele.
Došlo k chybě. Obnovte stránku a zkuste to znovu.
E-mail byl úspěšně ověřen.
Avatar uživatele
$20 USD / hodinu
Pochází z TAIWAN
hsinchu city, taiwan
$20 USD / hodinu
Aktuálně je zde 5:32 dop.
Připojil se ledna 19, 2024
0 Doporučení

Susan C.

@SusanSKChen

0,0 (0 recenze)
0,0
0,0
0%
0%
$20 USD / hodinu
Pochází z TAIWAN
hsinchu city, taiwan
$20 USD / hodinu
Nedostupné
Úspěšně realizované projekty
Nedostupné
V rámci rozpočtu
Nedostupné
Včas
Nedostupné
Poměr opětovného zaměstnání

Data analyst/Applied statistician/Research writer

I have experience in survey design, item analysis (IRT), factor analysis, structural equational modeling, multilevel linear modeling, mixed model analysis, experimental design and analysis, R language, SPSS, SAS, and Mplus. I am also good at data mining and writing academic journal papers. My publications include: 1. Chen, S.-K., Yang, Y.-T. C., Lin, C. P., & Lin, S. S. J. (2023). Dispositions of 21st-century skills in STEM programs and their changes over time. International Journal of Science and Mathematics Education, 21, 1363-1380. (SSCI) 2. Chen, S.-K., Liu, Y.-L., & Lin, S. S. J. (2022). Do grades make me big? School effects of math ability and math grades on math self-concept. Educational Psychology, 42(5), 567-586. (SSCI) 3. Hsiao, J.-C., Chen, S.-K., Chen, W., & Lin, S. S. J. (2022). Developing a plugged-in class observation protocol in high-school blended STEM classes: Student engagement, teacher behaviors and student-teacher interaction patterns. Computers & Education, 178, 104403. (SSCI) 4. Lo, M.-T., Chen, S.-K., & Lin, S. S. J. (2017). Groups holding multiple achievement goals in the math classroom: Profile stability and cognitive and affective outcomes. Learning and Individual Differences, 57, 65-76. (SSCI) 5. Chen, S.-K., Wang, L. Y., Liao, P.-C., & Lin, S. S. J. (2017). Social Internet use and social stress: A perspective of reduction or stimulation of interpersonal relationships. Chinese Journal of Psychology, 59(2), 89-104. (TSSCI) 6. Chen, S.-K. & Lin, S. S. J. (2016). A latent growth curve analysis of initial depression level and changing rate as predictors of problematic Internet use among college students. Computers in Human Behavior, 54, 380-387. (SSCI) 7. Chen, S.-K., & Lin, S. S. J. (2014). The latent profiles of life domain importance and satisfaction in a quality of life scale. Social Indicators Research, 116, 429-445.(SSCI) 8. Chen, S.-K., Hwang, F.-M., & Lin, S. S. J. (2013). Satisfaction ratings of QOLPAV: Psychometric properties based on the graded response model. Social Indicators Research, 110, 367-383. (SSCI) 9. Chen, S.-K., Yeh, Y.-C., Hwang, F.-M., & Lin, S. S. J. (2013). The relationship between academic self-concept and achievement: A multicohort-multioccasion study. Learning and Individual Differences. Learning and Individual Differences, 23, 172-178. (SSCI) 10. Chen, S.-K. (2012). Internet use and psychological well-being among college students: A latent profile approach. Computers in Human Behavior, 28, 2219-2226. (SSCI) 11. Chen, S.-K., & Cook, K. F. (2009). SIMPOLYCAT: A SAS Program for conducting CAT simulation based on polytomous IRT models. Behavior Research Methods, 41, 499-506. (SSCI) Also, see Linkin [login to view URL]

Kontaktujte Susan C. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Recenze

Změny byly uloženy
K dispozici nejsou žádné recenze.

Kontaktujte Susan C. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Ověření

Preferovaný freelancer
Má ověřenou totožnost
Má ověřený platební zdroj
Má ověřené telefonní číslo
Má ověřený e-mail
Facebook připojen
Předchozí uživatel Následující uživatel
Pozvánka byla úspěšně odeslána!
Díky! Poslali jsme vám e-mailem odkaz pro získání kreditu zdarma.
Při odesílání e-mailu se něco pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Registrovaných uživatelů Zveřejněných projektů
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Načítání náhledu
Bylo uděleno povolení ke geolokaci.
Vaše doba přihlášení vypršela a byli jste odhlášeni. Přihlaste se znovu.