Fotografie na titulní straně profilu
Nyní sledujete
Chyba při sledování uživatele.
Tento uživatel neumožňuje ostatním uživatelům, aby jej sledovali.
Tohoto uživatele již sledujete.
Váš členský plán povoluje pouze 0 sledovaných. Aktualizujte zde.
Úspěšně odebráno sledování
Při rušení sledování uživatele došlo k chybě.
Úspěšně jste doporučili uživatele
Chyba při doporučování uživatele.
Došlo k chybě. Obnovte stránku a zkuste to znovu.
E-mail byl úspěšně ověřen.
Avatar uživatele
$10 USD / hodinu
Pochází z PHILIPPINES
$10 USD / hodinu
Aktuálně je zde 4:05 dop.
Připojil se května 18, 2014
0 Doporučení

Jen D.

@aaaJENaaa

0,0 (0 recenze)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / hodinu
Pochází z PHILIPPINES
$10 USD / hodinu
Nedostupné
Úspěšně realizované projekty
Nedostupné
V rámci rozpočtu
Nedostupné
Včas
Nedostupné
Poměr opětovného zaměstnání

Online English Teacher with Call Center Customer Service and Tech Support Experience

I am fit for this job because I am flexible and a fast learner. I thrive well in a busy environment where I can both learn and contribute my skills. I ask questions and give suggestions too when I sense the need for it. I am new to to freelancer but I can assure you that I am capable of delivering desirable results. Please feel free to interview me over Skype. I have the same Skype ID as my profile (aaaJENaaa).

Kontaktujte Jen D. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Recenze

Změny byly uloženy
K dispozici nejsou žádné recenze.

Zkušenosti

Freelance Online English Teacher

Self-employed (Skype - aaaJENaaa)
bře 2010 - Současnost
I offer Structured Conversation Practice to Improve English speaking fluency for career, school, English Exam (IELTS, TOEIC, TOEFL), immigration, travel, interview, presentation and business purposes. Corrections will be provided for pronunciation and grammar while speaking to instantly know what needs to improve. I teach and provide the following services: - American Accent Training/ Accent Reduction /Pronunciation - Grammar - Vocabulary building thru conversations - Writing - Paper corrections for writing (business, exam, presentation, proposals) - Reading comprehension skills enhancement - Exam preparations for IELTS, TOEIC & TOEFL - News English - Interview preparations - English presentations/ Public Speaking (corporate, academic) - Business English - English Proofreading Here is a link for my video on youtube - sample of how I conduct my classes: http://www.youtube.com/watch?v=dGYC65J8Rmk Feel free to watch my other videos on my channel. Here is another link for my audio introduction: https://www.dropbox.com/s/4qpmbwtn5o4o7fw/aaaJENaaa%20on%20Skype%20for%20English%20Tutoring.mp3?dl=0 And here is my resume: https://www.dropbox.com/s/a0kdhs49xgwyo07/JenDeLuna%20Resume%202014.doc?dl=0 Lessons will be customized according to student needs. I would appreciate it if we can talk on Skype or on Google Hangout so we could check your English level and discuss the matter further. Thank you for making time to read my lengthy introduction. I hope to hear from you soon. Best regards, Jen De Luna Skype: aaaJENaaa viber/whatsapp: +63 947 893 2726

English Teacher / ESL Teacher

CIP English School
pro 2010 - bře 2013 (2 roky, 3 měsíce)
Responsibilities: • Teach Pronunciation/Accent Reduction, Writing, Grammar and examination preparation for TOEIC, TOEFL and IELTS • Prepare lesson materials for the students prior to class • Prepare weekly lesson plans for each student • Participate in the bi-monthly progress test by administering tests and checking papers • Assist Buddy Student (a system where a student will have a teacher stand as their counselor for academic matters)

Customer Support Representative / Call Center Agent (CSR/TSR)

NCO Philippines
lis 2008 - říj 2010 (1 , 11 měsíců)
Responsibilities: • Attend to phone calls and provide assistance to customers regarding: product inquiries, troubleshooting gaming console, basic troubleshooting of customer’s local network, account management, online game access and suspension, billing, and other concerns that may arise during the phone call. • Create an accurate and concise documentation of customer’s concern, course of action taken and resolve customer’s issue and incase issue needs further attention which could not be resolved within the call, provide further recommendations. • Monitor unresolved issue and if necessary suggest possible course of action. • Keep oneself updated with the product but using provided tools and improve quality of customer assistance by also attending company provided training

Vzdělání

AB Behavioral Science

University of Santo Tomas, Philippines 1993 - 1997
(4 roky)

Kvalifikace

NC2 Certified Massage Therapist

TESDA, Philippines
2008
Certified by the Philippine government through TESDA to practice Massage Therapy.

Kontaktujte Jen D. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Ověření

Preferovaný freelancer
Má ověřenou totožnost
Má ověřený platební zdroj
Má ověřené telefonní číslo
Má ověřený e-mail
Facebook připojen
Předchozí uživatel Následující uživatel
Pozvánka byla úspěšně odeslána!
Díky! Poslali jsme vám e-mailem odkaz pro získání kreditu zdarma.
Při odesílání e-mailu se něco pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Registrovaných uživatelů Zveřejněných projektů
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Načítání náhledu
Bylo uděleno povolení ke geolokaci.
Vaše doba přihlášení vypršela a byli jste odhlášeni. Přihlaste se znovu.