Fotografie na titulní straně profilu
Nyní sledujete
Chyba při sledování uživatele.
Tento uživatel neumožňuje ostatním uživatelům, aby jej sledovali.
Tohoto uživatele již sledujete.
Váš členský plán povoluje pouze 0 sledovaných. Aktualizujte zde.
Úspěšně odebráno sledování
Při rušení sledování uživatele došlo k chybě.
Úspěšně jste doporučili uživatele
Chyba při doporučování uživatele.
Došlo k chybě. Obnovte stránku a zkuste to znovu.
E-mail byl úspěšně ověřen.
Avatar uživatele
$25 USD / hodinu
Pochází z AUSTRALIA
tapping, australia
$25 USD / hodinu
Aktuálně je zde 6:01 odp.
Připojil se března 26, 2019
0 Doporučení

Aiza W.

@acecastillo42

0,0 (0 recenze)
0,0
0,0
0%
0%
$25 USD / hodinu
Pochází z AUSTRALIA
tapping, australia
$25 USD / hodinu
Nedostupné
Úspěšně realizované projekty
Nedostupné
V rámci rozpočtu
Nedostupné
Včas
Nedostupné
Poměr opětovného zaměstnání

Hospitality Professional

I am a talented, ambitious & hardworking Hospitality professional with broad skills and experience in Hotel and tourism industry, Furthermore, building strong relationships with people to deliver the best customer service and a drive to further my career within the Hospitality industry sector.

Kontaktujte Aiza W. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Recenze

Změny byly uloženy
K dispozici nejsou žádné recenze.

Zkušenosti

Front Desk Receptionist

Rendezvous Grand Hotel Perth Scarborough
čvn 2018 - bře 2019 (9 měsíců, 1 )
As one of the Team Member, I am responsible for the check in /check out of guests, issuing of room keys, providing accurate information about the services and facilities offered in the hotel, maximizing occupancy rate and sales target by offering upgrades to guests, knowledgeable in using the Opera System, and updating paper works for work reports and guests profile, answering emails and phone inquiries and providing best possible solutions for complaints and problems to meet guests expectation.

Front desk Concierge Supervisor

One Serendra Premier
kvě 2015 - pro 2017 (2 roky, 7 měsíců)
As a Team Leader, I am expected to Supervise the efficient and effective flow of customer service to clients. provide the best possible solution for complaints and problems, conduct training to all the newly hired team member. answering the phone or email inquiries and monitoring day to day operation of every front desk lobbies.

Vzdělání

BS in Business Administration major in Hospitality Management

Mariano Marcos State University, Philippines 2009 - 2013
(4 roky)

Kontaktujte Aiza W. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Ověření

Preferovaný freelancer
Má ověřenou totožnost
Má ověřený platební zdroj
Má ověřené telefonní číslo
Má ověřený e-mail
Facebook připojen
Předchozí uživatel Následující uživatel
Pozvánka byla úspěšně odeslána!
Díky! Poslali jsme vám e-mailem odkaz pro získání kreditu zdarma.
Při odesílání e-mailu se něco pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Registrovaných uživatelů Zveřejněných projektů
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Načítání náhledu
Bylo uděleno povolení ke geolokaci.
Vaše doba přihlášení vypršela a byli jste odhlášeni. Přihlaste se znovu.