Fotografie na titulní straně profilu
Nyní sledujete
Chyba při sledování uživatele.
Tento uživatel neumožňuje ostatním uživatelům, aby jej sledovali.
Tohoto uživatele již sledujete.
Váš členský plán povoluje pouze 0 sledovaných. Aktualizujte zde.
Úspěšně odebráno sledování
Při rušení sledování uživatele došlo k chybě.
Úspěšně jste doporučili uživatele
Chyba při doporučování uživatele.
Došlo k chybě. Obnovte stránku a zkuste to znovu.
E-mail byl úspěšně ověřen.
Avatar uživatele
$25 USD / hodinu
Pochází z UNITED STATES
silver spring, united states
$25 USD / hodinu
Aktuálně je zde 11:59 odp.
Připojil se ledna 8, 2016
0 Doporučení

Aziza K.

@azizaihsan

0,0 (0 recenze)
0,0
0,0
0%
0%
$25 USD / hodinu
Pochází z UNITED STATES
silver spring, united states
$25 USD / hodinu
Nedostupné
Úspěšně realizované projekty
Nedostupné
V rámci rozpočtu
Nedostupné
Včas
Nedostupné
Poměr opětovného zaměstnání

Virtual Executive, Administrative & HR Assistant

10+ years experience providing executive, senior level and basic administrative support. Skills including customer service, online research, calendar management, travel management, email management, data entry, social media support, CMS, payroll, time keeping, task and project management, event management, recruitment and onboarding support. Softwares & Applications: Word, Excel, Powerpoint, Sharepoint, Outlook, Google applications, payroll and timekeeping software.

Kontaktujte Aziza K. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Recenze

Změny byly uloženy
K dispozici nejsou žádné recenze.

Zkušenosti

Executive Assistant II

Adventist Healthcare
lis 2019 - lis 2021 (2 roky)
Manages administrative functions for executives including calendars, room reservations, expense reimbursements, payroll, PTO requests, coordinating committee meetings, preparing correspondence, reports, meeting minutes, scheduling meetings, email, and phones. Coordinates and leads special projects and fundraisers. Develops and maintains electronic filing system for administrative and personnel records, ensuring confidentiality.

Executive Assistant

Amiricon Properties
kvě 2019 - lis 2020 (1 , 6 měsíců)
Managed calendars, scheduling, conference calls, webinars, timekeeping, email, phone, and client relationships. Led recruitment and onboarding of prospective staff, including W-2, 1099, direct deposit, and benefits. Produced marketing material, social media content, graphs, and spreadsheets for presentations and events. Researched information, problem-solved, and coordinated projects. Composed investor & purchase agreements, contracts,, closing agreements, job postings, and leases.

Executive Program Administrator

George Washington University
kvě 2012 - kvě 2018 (6 roků)
Managed correspondence between executives, program heads, faculty, and staff. Maintained Executive and Corcoran School email, calendar, and space reservations for events and meetings. Managed recruitment, events, travel, and handled public relations for the School of Arts & Science. Assisted in accounting and procurement (Concur), reconciliation of budget distribution, and processed hired and terminated assistant staff.

Vzdělání

General Studies

Montgomery College, United States 2009 - 2011
(2 roky)

Kontaktujte Aziza K. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Ověření

Preferovaný freelancer
Má ověřenou totožnost
Má ověřený platební zdroj
Má ověřené telefonní číslo
Má ověřený e-mail
Facebook připojen

Prohlédnout si podobné prezentace

Předchozí uživatel Následující uživatel
Pozvánka byla úspěšně odeslána!
Díky! Poslali jsme vám e-mailem odkaz pro získání kreditu zdarma.
Při odesílání e-mailu se něco pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Registrovaných uživatelů Zveřejněných projektů
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Načítání náhledu
Bylo uděleno povolení ke geolokaci.
Vaše doba přihlášení vypršela a byli jste odhlášeni. Přihlaste se znovu.