Fotografie na titulní straně profilu
Nyní sledujete
Chyba při sledování uživatele.
Tento uživatel neumožňuje ostatním uživatelům, aby jej sledovali.
Tohoto uživatele již sledujete.
Váš členský plán povoluje pouze 0 sledovaných. Aktualizujte zde.
Úspěšně odebráno sledování
Při rušení sledování uživatele došlo k chybě.
Úspěšně jste doporučili uživatele
Chyba při doporučování uživatele.
Došlo k chybě. Obnovte stránku a zkuste to znovu.
E-mail byl úspěšně ověřen.
Avatar uživatele
$40 USD / hodinu
Pochází z UNITED STATES
loganville, united states
$40 USD / hodinu
Aktuálně je zde 5:45 odp.
Připojil se listopadu 19, 2020
0 Doporučení

Donielle C.

@doniellecrutcher

5,0 (1 recenze)
0,8
0,8
100%
100%
$40 USD / hodinu
Pochází z UNITED STATES
loganville, united states
$40 USD / hodinu
100 %
Úspěšně realizované projekty
100 %
V rámci rozpočtu
100 %
Včas
Nedostupné
Poměr opětovného zaměstnání

Executive Virtual Assistant

I've been an Executive Virtual Assistant for a little over 2 years with one of the top global hotel brands. I now have the opportunity to refocus my career to create more of a true work/life balance for myself. Becoming a Virtual Executive Assistant has been a passion of mine for sometime now and I'm finally making it happen. I love nothing more than to wake up and get my day started to see how I can help you and your business flourish! I'm very driven, flexible, and passionate about how and what I do to service others. I am familiar with working across cultural teams in a fast paced environment and have also worked with VPs who travel to various timezones. This is where my travel coordinating and planning expertise shined bright. Lastly, I understand prioritization on the executive level. I was given the nickname "Ninja Coordinator" from former colleagues as I clean up a calendar/inbox like no one has seen before. It's a passion of mine to ensure your day runs smoothly and you have time back to devote to other areas of focus. I am very proactive and will fight for you, for example, there was a time when many of my colleagues weren't aware of a process for project coordination and vendor management, so I took that on as a personal mission. I set up and hosted a Lunch 'n Learn to inform everyone of the process to 1. explain the proper steps and 2. provide them with a means for a quicker turnaround, and I will do the same for you. This was a "help me help you" initiative. My multitasking and attention to detail skills are superb. I am very familiar with on-boarding and off-boarding employees while maintaining good relationships with multiple vendors as I assist with payments and profiles.

Kontaktujte Donielle C. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Recenze

Změny byly uloženy
Zobrazeno 1 - 1 z 1 recenzí
Filtrovat recenze podle:
5,0
$25,00 USD
Freelancer is awesome and great to work with. I will hire her again in future for sure
Data Entry
Research
Excel
Customer Support
Virtual Assistant
+6 dalších
Avatar uživatele
Pochází z Muhammad Nauman Z.
@nauman33
před 3 roky

Zkušenosti

Founder/CEO, Executive VA

Professional Virtual Services by Donielle
zář 2020 - Současnost
I provide professional administrative services to businesses who are overwhelmed and some assistance. I love handling the back end operation tasks because this gives you more time to devote to other areas of your business or personal life.

Executive Virtual Assistant

InterContinental Hotel Group
čvc 2018 - srp 2020 (2 roky, 1 )
Effectively and efficiently managed multiple executive calendars and expenses; assisted with scheduling and re-scheduling general and priority and/or critical meetings, appointments. • Managed and tracked team budgets and invoices for operating projects utilizing Ariba, PeopleSoft, Oracle Business Intelligence (OBI), and Excel. • Ensured invoices presented accurate accounting codes corresponding to budget project

Project Coordinator

Tec-Masters, Inc
led 2017 - čvc 2018 (1 , 6 měsíců)
Provided administrative support to senior management (Operations Director, Operations Officer, CEO, COO, CTO) • Acted as a liaison between vendors (i.e., subcontractors) and supervisors. • Scheduled meetings, compiled reports, and analyzed data for external and internal sources. • Drafted, formatted, and modified statement of work documents and prepare presentations for executive meetings.

Vzdělání

B.S Business Management

University of Alabama at Birmingham, United States 2011 - 2015
(4 roky)

Kontaktujte Donielle C. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Ověření

Preferovaný freelancer
Má ověřenou totožnost
Má ověřený platební zdroj
Má ověřené telefonní číslo
Má ověřený e-mail
Facebook připojen

Prohlédnout si podobné prezentace

Předchozí uživatel Následující uživatel
Pozvánka byla úspěšně odeslána!
Díky! Poslali jsme vám e-mailem odkaz pro získání kreditu zdarma.
Při odesílání e-mailu se něco pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Registrovaných uživatelů Zveřejněných projektů
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Načítání náhledu
Bylo uděleno povolení ke geolokaci.
Vaše doba přihlášení vypršela a byli jste odhlášeni. Přihlaste se znovu.