Fotografie na titulní straně profilu
Nyní sledujete
Chyba při sledování uživatele.
Tento uživatel neumožňuje ostatním uživatelům, aby jej sledovali.
Tohoto uživatele již sledujete.
Váš členský plán povoluje pouze 0 sledovaných. Aktualizujte zde.
Úspěšně odebráno sledování
Při rušení sledování uživatele došlo k chybě.
Úspěšně jste doporučili uživatele
Chyba při doporučování uživatele.
Došlo k chybě. Obnovte stránku a zkuste to znovu.
E-mail byl úspěšně ověřen.
Avatar uživatele
$10 USD / hodinu
Pochází z EGYPT
cairo, egypt
$10 USD / hodinu
Aktuálně je zde 2:53 odp.
Připojil se února 19, 2020
0 Doporučení

Karim S.

@engkarimsamy

0,0 (0 recenze)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / hodinu
Pochází z EGYPT
cairo, egypt
$10 USD / hodinu
Nedostupné
Úspěšně realizované projekty
Nedostupné
V rámci rozpočtu
Nedostupné
Včas
Nedostupné
Poměr opětovného zaměstnání

ITSM Senior Engineer

Detail-oriented IT professional with more than 8 years of experience as a Technical support/Service desk engineer and ITSM Senior Analyst. Skilled at operating in a wide range of applications. Excellent written and oral communication skills; capable of explaining complex application issues in easy-to-understand terms

Kontaktujte Karim S. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Recenze

Změny byly uloženy
K dispozici nejsou žádné recenze.

Zkušenosti

IT Service Management Senior Analyst

Etisalat Misr
zář 2019 - pro 2019 (3 měsíce, 2 dny)
HP Service Manager (Micro Focus): • Installing,designing,configuring and testing IT service management Suite (Incident Management, Asset Management, Knowledge Management, Problem Management, Configuration Management , Service Level Management & Operational Level Agreement,workflows ) solutions based on ITIL best practices • Troubleshooting IT Service Management modules (Incident Management,SLA,OLA..etc.)

Customer Service Engineer

ITS (International Turnkey Systems)
úno 2017 - srp 2019 (2 roky, 6 měsíců)
BMC Remedy ITSM : • Delivering IT Services Management (ITSM) solutions based on ITIL best practices that focused on people, process, and technology, organization and integration perspectives of providing business solutions within the IT infrastructure • Designing, configuring, testing and documenting BMC IT service management Suite (SLA,OLA..etc.)

Customer Service Engineer

ITS (International Turnkey Systems)
úno 2017 - srp 2019 (2 roky, 6 měsíců)
SalesForce • Extracting reports for customers and business owners • Checking & ensuring that all customer contracts have the correct data/status • Managing & troubleshooting Remedy integration issues with SalesForce • Checking for the changes that need to be done for making the business processes effective • Maintaining user roles and profiles, security settings, access settings, etc. (User Profiles, Role Hierarchy, Sharing Rules and Security)

Vzdělání

Bachelor Of Engineering

Misr International University, Egypt 2004 - 2009
(5 roků)

Kvalifikace

Salesforce Administrator

Udemy
2019

Querying Microsoft SQL Server 2012

Microsoft
2018

ITIL IT Service Operation

PeopleCert
2018

Kontaktujte Karim S. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Ověření

Preferovaný freelancer
Má ověřenou totožnost
Má ověřený platební zdroj
Má ověřené telefonní číslo
Má ověřený e-mail
Facebook připojen

Prohlédnout si podobné prezentace

Předchozí uživatel Následující uživatel
Pozvánka byla úspěšně odeslána!
Díky! Poslali jsme vám e-mailem odkaz pro získání kreditu zdarma.
Při odesílání e-mailu se něco pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Registrovaných uživatelů Zveřejněných projektů
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Načítání náhledu
Bylo uděleno povolení ke geolokaci.
Vaše doba přihlášení vypršela a byli jste odhlášeni. Přihlaste se znovu.