Fotografie na titulní straně profilu
Nyní sledujete
Chyba při sledování uživatele.
Tento uživatel neumožňuje ostatním uživatelům, aby jej sledovali.
Tohoto uživatele již sledujete.
Váš členský plán povoluje pouze 0 sledovaných. Aktualizujte zde.
Úspěšně odebráno sledování
Při rušení sledování uživatele došlo k chybě.
Úspěšně jste doporučili uživatele
Chyba při doporučování uživatele.
Došlo k chybě. Obnovte stránku a zkuste to znovu.
E-mail byl úspěšně ověřen.
Avatar uživatele
$25 USD / hodinu
Pochází z BRAZIL
juiz de fora, brazil
$25 USD / hodinu
Aktuálně je zde 10:09 dop.
Připojil se ledna 27, 2015
0 Doporučení

Felipe F.

@fnafusco

0,0 (0 recenze)
0,0
0,0
0%
0%
$25 USD / hodinu
Pochází z BRAZIL
juiz de fora, brazil
$25 USD / hodinu
Nedostupné
Úspěšně realizované projekty
Nedostupné
V rámci rozpočtu
Nedostupné
Včas
Nedostupné
Poměr opětovného zaměstnání

Desenvolvedor web

Sou desenvolvedor WEB (Wordpress, Magento, PHP, HTML5) Também tenho certificação em processos como ITIL e ISO20000

Kontaktujte Felipe F. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Portfolio

1690122
1690122

Recenze

Změny byly uloženy
K dispozici nejsou žádné recenze.

Zkušenosti

Analista Computacional

Edutec Sistemas
led 2012 - led 2014 (2 roky)

Estagiário

Instituto Metodista Granbery
led 2011 - úno 2013 (2 roky, 1 )

Vzdělání

Gestão de Projetos

Brazil 2014 - 2015
(1 )

Sistemas de Informação

Brazil 2010 - 2013
(3 roky)

Kvalifikace

ISO/IEC20000

Exin
2014
ISO/IEC 20000 is the international standard specifically for IT Service Management. It describes an integrated set of management processes which form a service management system for the effective delivery of services to the business and its customers. ISO/IEC 20000 is aligned with and complementary to the process approach defined within ITIL. ISO/IEC 20000 consists of several parts: ISO/IEC 20000-1:2011 (Part 1) is the formal specification and defines the requirements for a service management system. The scope includes: General requirements for a service management system Design and transition of new or changed services Service delivery process Relationship processes Resolution processes Control processes

ITIL

Axelos
2014
ITIL advocates that IT services are aligned to the needs of the business and support its core processes. It provides guidance to organizations and individuals on how to use IT as a tool to facilitate business change, transformation and growth. The ITIL best practices are currently detailed within five core publications: ITIL Service Strategy ITIL Service Design ITIL Service Transition ITIL Service Operation ITIL Continual Service Improvement. These five volumes map the entire ITIL Service Lifecycle, beginning with the identification of customer needs and drivers of IT requirements, through to the design and implementation of the service and finally, the monitoring and improvement phase of the service.

Publikace

Web Site Developed

http://www.santacasajf.org.br/
Desenvolvimento do site Santa Casa de Juiz de Fora

Kontaktujte Felipe F. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Ověření

Preferovaný freelancer
Má ověřenou totožnost
Má ověřený platební zdroj
Má ověřené telefonní číslo
Má ověřený e-mail
Facebook připojen

Prohlédnout si podobné prezentace

Předchozí uživatel Následující uživatel
Pozvánka byla úspěšně odeslána!
Díky! Poslali jsme vám e-mailem odkaz pro získání kreditu zdarma.
Při odesílání e-mailu se něco pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Registrovaných uživatelů Zveřejněných projektů
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Načítání náhledu
Bylo uděleno povolení ke geolokaci.
Vaše doba přihlášení vypršela a byli jste odhlášeni. Přihlaste se znovu.