Fotografie na titulní straně profilu
Nyní sledujete
Chyba při sledování uživatele.
Tento uživatel neumožňuje ostatním uživatelům, aby jej sledovali.
Tohoto uživatele již sledujete.
Váš členský plán povoluje pouze 0 sledovaných. Aktualizujte zde.
Úspěšně odebráno sledování
Při rušení sledování uživatele došlo k chybě.
Úspěšně jste doporučili uživatele
Chyba při doporučování uživatele.
Došlo k chybě. Obnovte stránku a zkuste to znovu.
E-mail byl úspěšně ověřen.
Avatar uživatele
$12 USD / hodinu
Pochází z NIGERIA
lagos, nigeria
$12 USD / hodinu
Aktuálně je zde 2:36 dop.
Připojil se října 22, 2018
0 Doporučení

Gloria Ogechi E.

@gloriaejikam

0,0 (0 recenze)
0,0
0,0
0%
0%
$12 USD / hodinu
Pochází z NIGERIA
lagos, nigeria
$12 USD / hodinu
Nedostupné
Úspěšně realizované projekty
Nedostupné
V rámci rozpočtu
Nedostupné
Včas
Nedostupné
Poměr opětovného zaměstnání

Virtual Admin/ Customer Support/ Data Entry

DATA ENTRY/ CUSTOMER SUPPORT/INCIDENT MANAGEMENT/E-MAIL HANDLING My name is Gloria Ejikam. I am into incident management, service desk support, data entry and general support. My working principles are responsibility, quality and efficiency. My services include: - Data entry - Form filling - Bookkeeping - Email handling - Customer Support (email, chat etc) - file conversion I am also very skilled in the use of Excel and Microsoft office applications. All you need to do is click on the 'hire me', send me a quick message that provides a description of what you are looking for and I will be in touch, ready to discuss more after that.

Kontaktujte Gloria Ogechi E. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Recenze

Změny byly uloženy
K dispozici nejsou žádné recenze.

Zkušenosti

Incident Manager

Ericsson
říj 2015 - říj 2018 (3 roky)
 Responsible for the effective restoration of service during an emergency situation on the customer's Network.  Assembling a team of support specialists to work towards a prompt recovery of service for escalated incidents.  Manage and coordinate the escalation process.  Ensure all incident details are fully maintained and regular updates are distributed via the agreed communication channels.  Ensure the recovery of service is proceeding in a timely and efficient manner.

Service desk/ Reporting Analyst

Ericsson
lis 2014 - říj 2015 (11 měsíců, 2 dny)
 Overseeing my team as they Develop reports for internal and external customers and attend to all communications coming into the NOC.  Regular audit of reports and responses to mails to ensure my team’s performance is on track  Championing the improvement of process KPIs.  Providing supporting information to the Performance Exclusion team  Develop procedures in accordance with Ericsson ways of working  Other tasks allocated by the NOC Manager

Vzdělání

Computer Science Education

University of Nigeria, Nigeria 2005 - 2008
(3 roky)

Kontaktujte Gloria Ogechi E. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Ověření

Preferovaný freelancer
Má ověřenou totožnost
Má ověřený platební zdroj
Má ověřené telefonní číslo
Má ověřený e-mail
Facebook připojen
Předchozí uživatel Následující uživatel
Pozvánka byla úspěšně odeslána!
Díky! Poslali jsme vám e-mailem odkaz pro získání kreditu zdarma.
Při odesílání e-mailu se něco pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Registrovaných uživatelů Zveřejněných projektů
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Načítání náhledu
Bylo uděleno povolení ke geolokaci.
Vaše doba přihlášení vypršela a byli jste odhlášeni. Přihlaste se znovu.