Fotografie na titulní straně profilu
Nyní sledujete
Chyba při sledování uživatele.
Tento uživatel neumožňuje ostatním uživatelům, aby jej sledovali.
Tohoto uživatele již sledujete.
Váš členský plán povoluje pouze 0 sledovaných. Aktualizujte zde.
Úspěšně odebráno sledování
Při rušení sledování uživatele došlo k chybě.
Úspěšně jste doporučili uživatele
Chyba při doporučování uživatele.
Došlo k chybě. Obnovte stránku a zkuste to znovu.
E-mail byl úspěšně ověřen.
Avatar uživatele
$6 USD / hodinu
Pochází z PHILIPPINES
quezon city, philippines
$6 USD / hodinu
Aktuálně je zde 2:23 odp.
Připojil se září 18, 2018
0 Doporučení

Rolly N.

@rollynombre

0,0 (0 recenze)
0,0
0,0
0%
0%
$6 USD / hodinu
Pochází z PHILIPPINES
quezon city, philippines
$6 USD / hodinu
Nedostupné
Úspěšně realizované projekty
Nedostupné
V rámci rozpočtu
Nedostupné
Včas
Nedostupné
Poměr opětovného zaměstnání

IT Service Desk | Network Engineer | Technical Support | Customer Service Rep | Sales Rep

A reliable IT guy proficient in Active Directory, VPN, Office 365, MultiFactor Authentication, Exchange Server, Windows Server, Wire Shark, VM Ware, Citrix, Networking (LAN/WAN), Desktop Support, Switching and Routing Technologies, Cisco Devices, Cisco IOS Basics, and Troubleshooting (hardware/software). Fast learner, multi-tasker, positive, and responsible.

Kontaktujte Rolly N. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Recenze

Změny byly uloženy
K dispozici nejsou žádné recenze.

Zkušenosti

IT Service Desk Analyst

CBRE, Inc.
kvě 2017 - říj 2018 (1 , 5 měsíců)
Skills/Role: - Technical & Helpdesk Support - Support Active Directory - Create user accounts and reset passwords - Create tickets using Servicenow as ticketing system - Configure email in outlook - Configure VPN- Configure Office 365 - Multifactor Authenticator Configuration - Email support - Address and resolve email incidents and requests - Use remote access tools (i.e., Bomgar tool)

Customer Service Representative/Financial Adviser

Philam Life
úno 2015 - srp 2016 (1 , 6 měsíců)
Skills/Role: - Customer Support - Sales - Handle clients' concerns and complaints regarding their insurance policies and claims - Give feedbacks and handle clients' requests on their financial investments - Make outbound calls to clients to offer/sell health insurance

Technical Support

Alorica Corporation
srp 2013 - srp 2014 (1 )
Diagnose and resolve technical hardware and software issues involving internet connectivity, IPTV, VOIP, and more Troubleshoot customer's internet connection for both wireless and wired/LAN connections Install and update anti-virus Provide technical solutions to various customer’s telecommunications problems and concerns Email clients and give feedbacks/responses regarding their technical issues

Vzdělání

Bachelor's Degree in Computer Science

Philippines 2006 - 2010
(4 roky)

Kontaktujte Rolly N. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Ověření

Preferovaný freelancer
Má ověřenou totožnost
Má ověřený platební zdroj
Má ověřené telefonní číslo
Má ověřený e-mail
Facebook připojen

Osvědčení

us_eng_1.png US English 1 80%
Předchozí uživatel Následující uživatel
Pozvánka byla úspěšně odeslána!
Díky! Poslali jsme vám e-mailem odkaz pro získání kreditu zdarma.
Při odesílání e-mailu se něco pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Registrovaných uživatelů Zveřejněných projektů
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Načítání náhledu
Bylo uděleno povolení ke geolokaci.
Vaše doba přihlášení vypršela a byli jste odhlášeni. Přihlaste se znovu.