Find Jobs
Hire Freelancers

Front Desk

$15-25 USD / hour

Zavřený
Zveřejněno skoro před 5 roky

$15-25 USD / hour

Job Summary Responsible for handling front office reception and administration duties, including greeting guests and offering them a beverage, answering phones, handling company inquiries, and sorting and distributing mail. Mail also schedule meetings and travel for executives. Primary responsibilities Answer phones and operate a switchboard. Route calls to specific people. Answer inquiries about company. Greet visitors warmly and make sure they are comfortable. Call persons waiting for visitor and book them a room to meet in. Schedule meetings and conference rooms. Make coffee and set out food. Ensure reception area is tidy. Coordinate mail flow in and out of office. Coordinate office activities. Handle phone calls from people calling in sick. Gather personal and insurance information. Hand out employee applications. Arrange appointments. Cash out people when necessary. Validate parking tickets. Give visitors badges and direct them to where they can sign in. Issue parking passes. Send email and faxes. Collect and distribute parcels and other mail. Perform basic bookkeeping, filing, and clerical duties. Prepare travel vouchers. Take and relay messages. Update appointment calendars. Schedule follow-up appointments.
IČ projektu: 19717555

O projektu

5 nabídky
Vzdálený projekt
Aktivní před 5 roky

Chcete si vydělat nějaké peníze?

Výhody podávání nabídek na Freelancer

Stanovte si rozpočet a časový rámec
Získejte za svou práci zaplaceno
Načrtněte svůj návrh
Registrace a podávání nabídek je zdarma
5 freelanceři nabízejí v průměru $21 USD/hodinu za tuto práci
Avatar uživatele
Hello Dear, I am an expert in Copy Typing, Data Entry, Data Processing, Excel and I am really interested in your project. I am available to start working on it now. I work efficiently and will be finished in a timely manner and will provide high quality work also. I have great researching skills and would gladly work on your project. I am waiting to your quick positive reply and if you have any questions, feel free to ask me. For more information please visit my profile : https://www.freelancer.com/u/AnamChowdhury1 Thanks.
$22 USD v 40 dnech
0,0 (0 recenze)
0,0
0,0
Avatar uživatele
call center agent with 4 years experience on handling and convenience the customers
$22 USD v 10 dnech
0,0 (0 recenze)
0,0
0,0
Avatar uživatele
....................................................................................................
$22 USD v 40 dnech
0,0 (0 recenze)
0,0
0,0
Avatar uživatele
I will make this work very well. I have good intentions for the work. So let's do the work by doing me pleas...
$15 USD v 1 dni
0,0 (0 recenze)
0,0
0,0

O klientovi

Pochází z UNITED STATES
Santa Clara, United States
0,0
0
Členem od kvě 21, 2019

Ověření klienta

Díky! Poslali jsme vám e-mailem odkaz pro získání kreditu zdarma.
Při odesílání e-mailu se něco pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Registrovaných uživatelů Zveřejněných projektů
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Načítání náhledu
Bylo uděleno povolení ke geolokaci.
Vaše doba přihlášení vypršela a byli jste odhlášeni. Přihlaste se znovu.