Fotografie na titulní straně profilu
Nyní sledujete
Chyba při sledování uživatele.
Tento uživatel neumožňuje ostatním uživatelům, aby jej sledovali.
Tohoto uživatele již sledujete.
Váš členský plán povoluje pouze 0 sledovaných. Aktualizujte zde.
Úspěšně odebráno sledování
Při rušení sledování uživatele došlo k chybě.
Úspěšně jste doporučili uživatele
Chyba při doporučování uživatele.
Došlo k chybě. Obnovte stránku a zkuste to znovu.
E-mail byl úspěšně ověřen.
Avatar uživatele
$10 USD / hodinu
Pochází z PHILIPPINES
dasmarinas city, philippines
$10 USD / hodinu
Aktuálně je zde 7:42 odp.
Připojil se listopadu 24, 2016
0 Doporučení

Maria Kristal T.

@kristaldeleon

0,0 (0 recenze)
0,0
0,0
0%
0%
$10 USD / hodinu
Pochází z PHILIPPINES
dasmarinas city, philippines
$10 USD / hodinu
Nedostupné
Úspěšně realizované projekty
Nedostupné
V rámci rozpočtu
Nedostupné
Včas
Nedostupné
Poměr opětovného zaměstnání

Professional Customer Service

I've been with the BPO industry for 9 years and earned the following skills: •Customer Service(excellent communication skills, rapport-building) •Results- and Target-Oriented •Problem Solving(resolution management) •Leadership(team handling) •Coaching and Development(process improvement) •Report Preparation •General Office Skills •Computer Savvy

Kontaktujte Maria Kristal T. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Recenze

Změny byly uloženy
K dispozici nejsou žádné recenze.

Zkušenosti

ESL Online Coach

EPIC Online
srp 2016 - Současnost
• Deliver prepared 50-minute online sessions to learners whose first language is not English. • Conduct interaction with learner using skype. • Manage lesson according to the topics and time constraints. • Evaluate learner’s performance. • Provide constructive feedback and records on oral and written work.

Service Administrator

Concur
lis 2015 - dub 2016 (5 měsíců, 1 )
• Understand the client’s Travel and Expense environment. • Maintain regular meetings with the client, discussing: goals, priorities, product roadmap, monthly releases and positioning additional services for identified gaps. • Creating, Monitoring, Updating, and Closing support cases. • Maintain active documentation of what is completed for the client. • Ensure completion of deliverables, managing schedules with creative and technical success.

Supervisor - Phone support

iQor
říj 2013 - srp 2015 (1 , 10 měsíců)
• Monitors calls and provides feedback to agents for both offline coaching and fly-by coaching • Works very closely with team members to ensure all issues are addressed and every team member is meeting the goal • Provides recommendations for product and process development based on customer feedback and analysis • Reviews agent performance for appraisal and/or promotion • Conducts final interviews for aspiring applicants

Vzdělání

AB Communication

De La Salle University, Philippines 2004 - 2009
(5 roků)

Kontaktujte Maria Kristal T. ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Ověření

Preferovaný freelancer
Má ověřenou totožnost
Má ověřený platební zdroj
Má ověřené telefonní číslo
Má ověřený e-mail
Facebook připojen
Předchozí uživatel Následující uživatel
Pozvánka byla úspěšně odeslána!
Díky! Poslali jsme vám e-mailem odkaz pro získání kreditu zdarma.
Při odesílání e-mailu se něco pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Registrovaných uživatelů Zveřejněných projektů
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Načítání náhledu
Bylo uděleno povolení ke geolokaci.
Vaše doba přihlášení vypršela a byli jste odhlášeni. Přihlaste se znovu.