Fotografie na titulní straně profilu
Nyní sledujete
Chyba při sledování uživatele.
Tento uživatel neumožňuje ostatním uživatelům, aby jej sledovali.
Tohoto uživatele již sledujete.
Váš členský plán povoluje pouze 0 sledovaných. Aktualizujte zde.
Úspěšně odebráno sledování
Při rušení sledování uživatele došlo k chybě.
Úspěšně jste doporučili uživatele
Chyba při doporučování uživatele.
Došlo k chybě. Obnovte stránku a zkuste to znovu.
E-mail byl úspěšně ověřen.
Avatar uživatele
$40 USD / hodinu
Pochází z CANADA
surrey, canada
$40 USD / hodinu
Aktuálně je zde 10:59 odp.
Připojil se listopadu 9, 2009
0 Doporučení

varmint

@varmint

0,0 (0 recenze)
0,0
0,0
0%
0%
$40 USD / hodinu
Pochází z CANADA
surrey, canada
$40 USD / hodinu
Nedostupné
Úspěšně realizované projekty
Nedostupné
V rámci rozpočtu
Nedostupné
Včas
Nedostupné
Poměr opětovného zaměstnání
[login to view URL] 2 person 8 month project Certified GameSpy partner [login to view URL] DRM (Digitial Rights Manager) Uses Online Security, using a 3 part RC4 Encyption key to decrypt key data. 2 Parts the server holds, 1 part is on the client. 1 part of the key randomly changes every 10 minutes. Socket communications randomly changes anywere from 5 to 30 seconds. Uses UserName, Password and Serial number to identify the client. Automatic Patcher Uses MySQL to identify the version number and retrieve file list of files to download. Uses HTTP protocol to download files. Uses BZip2 for compression. DBFS (Database File System) Used to encrypt and store key data used in anti-piracy. Used for easier patching Used for storing texture cache Colour Engine Multi-threaded texture mask system. Used to customize characters in game, randomly colour droped items. Each surface currently has up to 3 masks that can be applied. Once texture is created and coloured, it's passed back from the thread to the main thread for storage in the texture cache (if needed) and use in game. Skeleton Animation System Allows up to any number of bones to influance a vertice, but not totalling more then 100%. The entire system is writen in ANSI C, works on PSP, IPhone, Windows, OSX, Linux and a C# port was created for XNA. Current in game characters can range from 200 bonse to 400 bones. Texture Atlas on the Fly Characters in game have up to 11 customizable surfaces. After the character has been customized, textures of the same material type (Diffused, Reflective, Transparent, etc) are copied together and mesh surfaces are reindex, taking an 11 surfaces down to 2 or 3 and in some cases 1. Encrypted SQLite based Inventory, stats and saved game system. Inventory is UPC (Unique Produce Code) based, for easy to implement DLC (Downloadable content). The Inventory is encrypted and authenticated with the authentication server. Character Stats and saved game is also encrypted. GameSpy SDK Programmer Experiance with Comrade SDK, Sake SDK, Transport SDK, Ladder Systems, CD Key and chat SDK.

Kontaktujte varmint ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Recenze

Změny byly uloženy
K dispozici nejsou žádné recenze.

Kontaktujte varmint ohledně vaší práce

Přihlaste se a proberte všechny podrobnosti prostřednictvím chatu.

Ověření

Preferovaný freelancer
Má ověřenou totožnost
Má ověřený platební zdroj
Má ověřené telefonní číslo
Má ověřený e-mail
Facebook připojen

Prohlédnout si podobné prezentace

Předchozí uživatel Následující uživatel
Pozvánka byla úspěšně odeslána!
Díky! Poslali jsme vám e-mailem odkaz pro získání kreditu zdarma.
Při odesílání e-mailu se něco pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Registrovaných uživatelů Zveřejněných projektů
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Načítání náhledu
Bylo uděleno povolení ke geolokaci.
Vaše doba přihlášení vypršela a byli jste odhlášeni. Přihlaste se znovu.