Find Jobs
Hire Freelancers

298179 CodeLance.com helpdesk

N/A

Probíhající
Zveřejněno před více než 20 roky

N/A

Zaplaceno při doručení
CodeLance is a "Freelancers"-based site for freelance programmers and custom software buyers. Currently I provide support for the site's members through email only but as the site has got busier it has become more difficult to keep track of member's current issues and past support history. Consequently I'd like to introduce a helpdesk facility which allows users to enter and track support issues via a browser. I'm not looking for anything too fancy but the system should, as a minimum, include email notification to the support person of new ticket creation, email notification to the user of ticket handling and the ability to search through support history for certain keywords. Also, a user who is logged on to CodeLance should not need to log on to the help system separately, rather access to the helpdesk should be based on their pre-existing CodeLance credentials. Integration with an FAQ system (i.e. where FAQ entries are automatically suggested based on the contents of the ticket) is not necessary but will be considered. I look forward to reviewing your bids, thank you. Rod Morris
IČ projektu: 2044338

O projektu

Vzdálený projekt
Aktivní před 12 roky

Chcete si vydělat nějaké peníze?

Výhody podávání nabídek na Freelancer

Stanovte si rozpočet a časový rámec
Získejte za svou práci zaplaceno
Načrtněte svůj návrh
Registrace a podávání nabídek je zdarma

O klientovi

Pochází z
5,0
1
Členem od srp 25, 2001

Ověření klienta

Díky! Poslali jsme vám e-mailem odkaz pro získání kreditu zdarma.
Při odesílání e-mailu se něco pokazilo. Zkuste to prosím znovu.
Registrovaných uživatelů Zveřejněných projektů
Freelancer ® is a registered Trademark of Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Copyright © 2024 Freelancer Technology Pty Limited (ACN 142 189 759)
Načítání náhledu
Bylo uděleno povolení ke geolokaci.
Vaše doba přihlášení vypršela a byli jste odhlášeni. Přihlaste se znovu.